FAQ

  1. Co mam zrobić jeżeli nie pojawiają mi się powiadomienia na handel?
    Upewnij się, że masz włączone wszystkie powiadomienia w zakładce „notifications”.
  2. Co się stanie gdy zainstaluję aplikację SwipeCoin na kilku urządzeniach?
    Nie da rady mieć zalogowanego SwipCoin na kilku urządzeniach. Trzeba się ponownie zalogować i tyle.
  3. Odnowiłem swoją subskrypcję po długim okresie, co powinienem zrobić?
    Poczekaj kilka minut i pozwól systemowi popracować, następnie po prostu się zaloguj.
  4. Co powinienem zrobić jak dostanę powiadomienie?
    Po prostu kliknij w aplikacje SwipeCoin lub bezpośrednio w dane powiadomienie i od razu otworzy Ci się dany pomysł na handel (pokażemy w dalszej części kursu jak tanie powiadomienie na handel puścić).
  5. Czemu czasami brakuje pewnych informacji przy pomysłach handlowych?
    Często w trakcie dawania pewnego powiadomienia nie wiemy jeszcze bardzo specyficznie odnośnie kilku informacji. Będą one podawane w czasie
  6. Czy mogę dostawać powiadomienia na e-mail?
    Jasne! Wystarczy tak ustawić w „notifications”
  7. Wyskakuje mi „403 error or oops” kiedy próbuję się zalogować
    Jeżeli wyświetla Ci się taki błąd podczas logowania to może oznaczać, że źle wpisujesz swój USERNAME lub HASŁO. Jeżeli dalej masz problemy wejdź proszę na im.academy i skorzystaj z pomocy obsługi technicznej
  8. Kiedy powinniśmy dostawać powiadomienia?
    Z reguły powiadomienia wysyłane są w tygodniu od poniedziałku do piątku, ale jeżeli coś interesującego na rynku się dzieje to w weekendy również dostaniesz powiadomienie.
  9. Jak mogę się skontaktować z supportem?
    zaloguj się do im.academy i na dole, po prawej stronie poszukaj niebieskiej ikonki „SUPPORT”. Wystarczy kliknąć
error: Content is protected !!